Prowadzę średniej wielkości sklep internetowy i coraz częściej myślę o zabezpieczeniu ciągłości działania – szczególnie w kontekście awarii systemów, dostaw czy cyberataków. ISO 22301 wydaje się ciekawym rozwiązaniem, ale nie wiem, czy jest dostosowane do realiów e-commerce. Czy ktoś z Was wdrażał ten system w branży handlu online? Czy procedury rzeczywiście pomagają w szybkim reagowaniu na kryzysy i utrzymaniu zaufania klientów?
ISO 22301 – czy warto wdrażać w branży e-commerce?
Wątek o biznesie, także tym własnym. Reklamy, zyski, inwestycje, a do tego rady odnośnie prowadzenia firmy i szukania dobrej księgowej 
- Anatol_79
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 sie 2025, 0:52
ISO 22301 – czy warto wdrażać w branży e-commerce?
Witam forumowicze 
Prowadzę średniej wielkości sklep internetowy i coraz częściej myślę o zabezpieczeniu ciągłości działania – szczególnie w kontekście awarii systemów, dostaw czy cyberataków. ISO 22301 wydaje się ciekawym rozwiązaniem, ale nie wiem, czy jest dostosowane do realiów e-commerce. Czy ktoś z Was wdrażał ten system w branży handlu online? Czy procedury rzeczywiście pomagają w szybkim reagowaniu na kryzysy i utrzymaniu zaufania klientów?
Prowadzę średniej wielkości sklep internetowy i coraz częściej myślę o zabezpieczeniu ciągłości działania – szczególnie w kontekście awarii systemów, dostaw czy cyberataków. ISO 22301 wydaje się ciekawym rozwiązaniem, ale nie wiem, czy jest dostosowane do realiów e-commerce. Czy ktoś z Was wdrażał ten system w branży handlu online? Czy procedury rzeczywiście pomagają w szybkim reagowaniu na kryzysy i utrzymaniu zaufania klientów?
Przejdź do