urządzenia drukujące do firmy - jakie najlepsze?
Wątek o biznesie, także tym własnym. Reklamy, zyski, inwestycje, a do tego rady odnośnie prowadzenia firmy i szukania dobrej księgowej
- Zygmunt1997
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 paź 2024, 15:46
urządzenia drukujące do firmy - jakie najlepsze?
Post autor: Zygmunt1997 »
Cześć wszystkim! Mam pewien problem i mam nadzieję, że pomożecie mi go rozwiązać. Otóż, prowadzę małą firmę i potrzebuję urządzenia drukującego, które będzie spełniało moje oczekiwania. Szukam czegoś nie tylko wydajnego, ale też niezawodnego i przede wszystkim ekonomicznego. Zastanawiam się, czy lepszym wyborem będzie drukarka laserowa, czy atramentowa? A może warto zainwestować w kserokopiarkę? Chciałbym, aby urządzenie było wielofunkcyjne, aby mogło drukować, skanować i kopiować. Czy ktoś z Was ma już doświadczenie w użytkowaniu takiego sprzętu? Jakie modele polecacie? Czekam na Wasze sugestie i dziękuję z góry za pomoc!
Re: urządzenia drukujące do firmy - jakie najlepsze?
Post autor: krokikarz99 »
Korzysta ktoś z drukarek do etykiet w swojej firmie i może polecić konkretny model? Sprawdzam różne modele na https://general-id.pl i nie mogę się zdecydować na konkretny. Chodzi o niedużą drukarkę biurową, liczba etykiet w ciągu dnia to od kilku do kilkunastu.